hissar o dissar listan



Musik - det är så skönt att lyssna på musik, då behöver det aldrig vara helt tyst .

Kompisar - som alltid finns där och som ser direkt om man är ledsen, kompisar som gör en glad dom som står en som närmast

Mig själv - får faktist lov att hissa mig själv för jag fick ju faktist g på no provet , okej det låter ju inte så bra hah men trodde faktist att jag skulle få ig och jag brukar alltid vara på gränsen till ig och nu var jag faktist nära vg . ooh tänka sig (a)



Betyg - asså jag fattar inte dedär me betyg jag menar vissa har ju faktist lättare att plugga in saker till prov o så.  man måste ju liksom ha bra betyg för att komma in på den linjen man vill, de är dåligt !

Leggings - det är ju fint och så men det går ju hål på den hela tiden ! jag har typ haft 100 par o de är hål på alla , okej du vet jag inte om de är leggings elr tights jag pratar om för jag vet inte vad det är för skillnad på de (a)


Mobiltelefoner - tyvär så måste jag faktist dissa dom . klart jag älskar min mobil går ingenstans utan den. men det är de att dom nya mobilerna går sönder hela tiden ! elr äre bara mina höh ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback