jag är bra :)

som ni ser så håller jag på att göra en ny bloggdesign vilket går sådär , haha är skit dålig på det men ngn gång måste man lära sig.. suck  men orkar inte göra mer nu ja jag ändra bara färgen (a) de var lätt sen så när allt det kronliga kom så ah palla jag inte mer ^^ 
nu ska jag snart göra mig i ordning och dra till bjk o träffa snuttan  (malin)  ^^
ska sova hos henne ,

äre ngn som vet hur många dagar det är till nyår ? 
jag orkar inte räkna (a)
och jag längtar som fan !!!! ^^ mhih

funderar på att göra en ny blogg nästa år,
pga massa anledningar  :)

skriver mer sen hare bra puss :)

vill att det ska bli vinter nu !
så himla drygt när det bara är slask o kallt,
nu känner jag mig som fanny hhaha xd
men fatta fint det är när snön ligger på träden o allt är vitt :)

Kommentarer
Postat av: fanny

haha aaja du äre okej att säga så va ? :o

2009-11-15 @ 10:37:15
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback