kläder i mitt <3 hah

har inte haft tid att skriva fören nu . elr jag har inte tid nu heller höhö men ett snabbt inlägg fåre bli :p
idag så kom det en kille till våran skola som snacka om mobbning  . gulli han va  ^^ elr nja men tkr synd om han höhö :p  han hade blivit mobbad i 9 år ;o 

men efter skolan åkte jag in med fanny o fanny till stan för vi skulle dansa vi gick runt o kolla kläder sen drog jag och fanny N   till dansen andra fanny skulle inte dansa för hon är fortfarande lite sjuk :p höhö
dansen var kul kul . 

när jag kom hem duscha jag och raka mig överALLT hahah skämt åt sido^^  (min och fannys humor)  hih sen drog jag till fanny o vi kolla kläder sen drog vi hem till mig o kolla kläder  :)

men men nu har jag mkt att göra ska städa mitt rum(som är vääääldigt stökigt.. igen ..)  packa min väska plugga till matteprov som jag har imorrn suck -.- 

aja hej då pööss <3

gaaah älskar  !!!

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah "och med allt menar jag allt me STORA bokstäver" x)

2009-11-19 @ 22:56:27
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback