lyckad lördag

hellu , nu sitter jag här i vardagsrummet o lyssnar på musik  :)
Min lördags kväll blev helt lyckad som jag hade väntat mig !
synd bara att det regna men det gjorde inte mig så mkt
eftersom vi tillbringade kvällen i en epa höhö :p
tack pp att vi fick åka me hih (a)
iaf efter en rolig kväll i epan med 4 st så hamna
vi iaf hemma hos malin i hennes bubbelbadkar  :D niiice 
sen kolla vi på film men malin var så social så hon somna ,.
precis som fanny också gjorde :o
shit de kanske är jag som är så osocial så dom somnar  :o
ne det kan det inte vara haha ^^ 


men nu orkar jag inte skriva mer o jag antar att ni inte orkar läsa heller hah  ;)
men jag vill bara säga att Linnea och Jimmie är ett gulligt par dom ! :)
malin o jag har sagt hela tiden att dom skulle passa ^^

aja nu ska jag inte dryga mer  puss <3

tyvär inga bilder /:

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: jag vet det blev helt spec, ser as hårig ut också -.-

2009-11-15 @ 18:21:31
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback