shopping :D

jag vet att förra inlägget var skit tråkigt, men ah mina inlägg brukar ju vara de så ni är väll vana. fattar inte ens att ni läser min tråkga blogg men men ;) 
idag så har jag vart i stan åkte in med fanny för att vi skulle dansa . men såklart så är våran dansledare sjuk o vi missa bussen precis hem o massa . palla, aja jag är glad iaf för jag har shoppat mhih som vanligt (a)
och ni som undrar var jag får alla pengar ifrån så vet jag faktist inte jag bara har de kan typ hitta 100 kr i min plånbok bara hehe  ^^ 

men jag köpte typ inte så mkt :)
som jag längtat o letat efter i många år .. x)

och jag är sååå wannabe kissie .. -.- haha :d I like min rosa mjukisdress ^^


sen så ett par söta skor  :) storlek 38 men tror  att jag behöver 37 -.-
hade så bråttom till dansen så jag han inte känna efter  /:
får kanske åka in och byta  :(  suck  .. 

men ni får ha de så bra  :)  måste duscha nu höhö (a)
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: linnea

vart kommer mjukisen i från ? :)

2009-11-13 @ 22:06:43
URL: http://linneaslifee.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback