snygga tatueringar ^^

Saknat mig ? hah klart ni har :D
mamma har iaf masserat mig nu så det känns faktist lite bättre :)
tummen upp för det..
imorrn har jag svenska prov , tummen ner för det höh :p

juste dom där två tomtarna jag hade gjort haha var på oscar milton och min syster sofie blom ..
ja är man lillasyster så är man ;)
alla tankar snurrar ju runt i huvudet då mahah ^^

hittade några tatueringar som ni säkert sätt förut :)
vilken tkr ni är finast ?
vilken skulle ni helst vilja ha  ?






haha ja jag skulle nog inte vilja ha ngn xd <3

Kommentarer
Postat av: Jullanpullan

vad fan sitter du och söker på google egentligen?????

"fittatueringar......fågelbon....."



hahaha......??? Louise du har blivit skummis :)

skoja xD

2009-11-17 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback