vad är djurplågeri ?

hallå bloggläsare .
idag så hade jag tänk att plugga engelska när jag kom hem från skolan men slutade med att jag kolla på film peter pan haha (a) och jag grina såklart  .. i slutet de är så sorligt/romantiskt  asså otäcknade peter pan (a)  har grinat 3 dagar på raken nu bara för jag har kollat på film men de känns faktist skönt ändå :)  aja efter filmen somna jag sen vakna jag typ för 1 timme sen (kl halv 7 typ) så ja det var den plugg dagen få hoppas att de går bra på engelska provet imorrn :p

paow skriver mkt  om päls och sånt just nu att hon inte alls tkr det är djurplågeri o så. och jag kan faktist hålla med henne . att ha en riktigt päls jacka elr så ska det vara fel  ? det är ju samma sak som att sitta  och äta kyckling .. och det är ju så mkt saker vi männsikor inte vet .. vi vet inte hur djuren dödas elr behandlas elr inte jag iaf ngn som vet ?  men jag är faktist emot djurplågeri men det jag tar som djurplågeri det är typ när nån idiot stoppar en katt i mickron elr så :p höhö har läst det i tidningen så hemskt usch :s   
aja vad tkr ni är djurplågeri  ? 

 
jag skulle inte banga på en pälsjacka .
puss 

Kommentarer
Postat av: amanda

njaej det är inte precis på topp. självdå? <3

2009-10-20 @ 22:11:13
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback