jag <3 shoppa

Hemma från sthlm nu :D det har vart en riktig rolig dag o nu är jag sjukt trött , kmr säkert somna tidigt ikväll ^^

Dagen : 
Åkte in med 8 tåget till sthlm där vi gick till ngt ställe och åt frukost sen så shoppa vi sen shoppa vi lite till haha sen åt vi lunch på kina resturang  (a) sen shoppa vi lite till sen tog vi 3 tåget hem för sofie hade tydligen bråttom hem. Hemma i uppsala så gick jag o mamma och köpte en mobil till mig sen shoppa vi lite till (a)  haha sen kom pappa och hämta oss , :)

jag köpte:
jeans från bikbok 299 kr
jeans från carlings 1399 kr men det var rea så jag köpte dom för  799kr  :) tumme upp för det !
jeansväst från gina tricot 349kr
skjorta från gina tricot 149kr
blus från H&M 199kr
kjol från H&M 149kr
benvärmare från H&M 39kr
tjock lång tröja ?  hah från H&M 199kr
vantar från åhléns 249kr
och sist men inte minst min mobil !!!!
det blev en Aino från the phone house

bilder :





 dom är inte så rosa som på bilden , men tkr ni man ska ha dom uppdragna elr lite kortare ? ni ser på bilden ..
 samma här tkr ni benvärmaren ska vara nerdragen elr uppe   ? på skyltdokan i affären var den uppe höhö ?  vad tkr ni ?   ^^
  alla grejer

 min beebis  <333333
 köpte högtalare till mobilen och fick en liten mobilväska (?) på köpet haha alltid bra (y) ^^

var det något plag ni tkr var fult , ngt jag borde  lämna tbk ? var ärliga  :)
puss .. <3
Kommentarer
Postat av: Fanny

fett mkt du köpte :o jämfört med mig (A) xD

2009-10-30 @ 22:52:00
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: K I M L A R SS O N

skit snygg jeans väst!

och benvärmare ska va nerdragna enligt mig (a)

jättefina kläder iallafall :)

2009-10-31 @ 12:48:17
URL: http://kiimpans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket gick all din shopping på då? :)

2009-11-01 @ 18:45:46
Postat av: julia

hur mycket gick allt på?

allt tycker jag var fint.

Nerdragna benvärmare och vantar.

vilken mobil? sony eriksson med toutch ?:D

tänker köpa den så du får säga om den är bra +:D

puss julia constanda

haha lång kommentar

2009-11-01 @ 21:53:13
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback