kajsa borta :(

kajsa är borta! ;O  hoppas hon kmr fram snart man blir ju lite orolig :p höh 
idag vakna jag 10 av att jag börja blöda näsblod !! asså shit va trött jag är på de här jag får aldrig sova ut  :( haha jag vill bränna min näsa så man typ inte blöder näsblod lika mkt (a) xd för jag vill sova haha xD
jag har kollat på O.C hela morgonen fett naaajs haha  :D
snart ska jag träffa julia så ska vi åka och handla sen så ska jag på dans  :)  orkar verkligen inte de ärligt talat så tkr jag inte dansa är så kul /:  men men haha ska ut o leta efter kajsa nu pussnuss :) <3

Kommentarer
Postat av: fanny

ahaahah hon är hos din mormor xd

2009-09-24 @ 15:15:26
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback