lätt för att grina ? ;o

Ligger här i sängen o grinar , har precis kollat på filmen my sassy girl  , shiiit så bra asså :') hahah alla som inte har sätt den måste se :'''(
äre bara jag som börjar grina åt nästan varända film ? :O

skolan idag gick väldigt fort hade inställd svenska så vi fick sluta tidigare  :D
hade hk idag också fett kul jag är bäst på de ,
förutom när jag stod o dansa på stolen o typ massa killar i 9an såg mig  -.- 
och när jag slog rikard me purjolöken (a) höhö
 
efter skolan var jag så duktig så jag gjorde engelska läxan , sen drog jag på fotbollsträning ^^

bara för jag är så snäll så lägger jag upp bilder på marcus , och ah nu äre inte när han är liten höh ;)

 
 

men nu måste jag sova natti natt  :) <3

Kommentarer
Postat av: fanny

stekar markus som inte vet va rauumunk är ^^ haha

2009-09-03 @ 20:19:27
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

love is in the air ! :D

2009-09-03 @ 21:23:06
Postat av: Marcus

inte liten inte söt längre :D haha :D

2009-09-07 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback