tandställningsfreak ! :D

usch hatar matte , ligger här i sängen o gör matte läxa .. -.-
elr ah jag gjorde men jag orka inte mer så min kära syster tog över o gör min läxa nu , naajs :D

men men  , har haft ont i magen idag igen .. :( elr de gick över ett tag när jag inte ätit på ett tag (jag åt ingen lunch) då kändes de bra , :) hahah men sen på ev så åt vi skons o då fick jag ont i magen igen :( asså jag får de när jag äter  :o jag ska sluta äta . hah skj nej men  tänk om jag är allergisk mot ngt  :o  neej de kan jag inte vara .

men nu måste jag göra matte för min syster drog !:O  hallå hon skulle ju göra min läxa ! :(

juste , som jag tror dom flesta vet redan men min syrra har ju fått tandställning !! mohahah va jag ska mobba henne :D


och som dom flesta kanske inte visste  , har jag haft tandställning ja me  ;)
fast för typ 2-3 år sen xd (a) men men
hon går i mina fotspår :') haha skj !
Kommentarer
Postat av: fanny

haha så sant, skj xd

2009-09-07 @ 20:52:01
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback