vad har hänt me våra föräldrar ?

mamma har kommit hem från ett föräldrar möte i skolan , o jag frågar såklart vad sa ni o blablabla mamma bah ah vi föräldar har skrivit på ett papper om att ni barn ska komma hem 12 varje helg o lalal jag bah vaa? jag menar hallå har dom inge liv elr , vi barn/TONÅRINGAR vill väll kunna vara ute ? 12 de är ju bara början  :O asså jag lackar  kan inte bara varje förälder hålla koll på sitt barn?  liksom måste dom skriva på ngt fucking papper... !
föräldrarna förstår sig inte på oss barn längre .. -.- !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

deeet suuguer,det kommre bara bli värre om dom -

dätte regler ellerhur ? INGEN VET VAFAN VÅRA HANDLEDARE LURAR I VÅRA FÖRELEDRAR ? :S :O

HELT CP :s :o

2009-09-07 @ 21:54:03
Postat av: REbecka

skolan är cp,ingen vet vad dom får våra föreldrar att göra :O :O :S:S:SS

2009-09-07 @ 21:59:36
Postat av: Marcus

Även på helger? :O:O:O

2009-09-08 @ 16:01:14
Postat av: Marcus

va... även på helgerna? :S

2009-09-08 @ 17:04:33
Postat av: Elin E

Håller seriöst med :O VAfan har skolan med vårt privatliv att göra!!!! Snart tvingas väl vi väl tvingas sova i skolan också :S

2009-09-11 @ 23:35:32
URL: http://elions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback