Allt som är rött, är rött

hej alla feta människor  :D
sitter här och goffar marabou gott ^^
kom precis hem har vart och kört moppe med julia, vart säger jag inte hihi
sluta iaf med trevligt sällskap och fika :)

Idag har jag vart med marcus vi hade sista praodagen idag , lite tråkigt faktiskt palla skolan  :p aja var hos han ett tag o vi kolla på film lallall har inge mer att skriva, :)

borde få tbk min mobil nu har fan gått 3 veckor :S
men kanske får den på måndag HOPPAS !

nu ska jag , kolla på tv är en bra film hihihihohohoahahah  (a)

arab :*

Kommentarer
Postat av: Juliaw

hahaha vi gör alltid failar hoppen :D vi skyller på dålig fotograf... haahah (a) saknar..

2010-04-24 @ 00:32:13
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback