fanny is in tha houseee!

hejhö alla töntiga små ungar som sitter och nördar framför
dataskärmen precis som jag.
jag va tvungen att gripa in och skriva ett inlägg på louise blogg
eftersom hon har det lite svårt uppe i idre.

- deras vatten fungerar inte, vilket betyder att det INTE går att spola efter att man vart på toa.
och det skapar problem
- ingen täckning i stugan, ja det är inte kul.
- ingen tillgång till dator, OMG HUR SKA DOM KLARA SIG?!

jaja vi kör lite snabbt vad louise sagt att hon hissar och dissar.


att hon ska åkte till skåne, vad ska hon göra där nere
när inte jag är med? stackars henne..



fanny nilsson, hon är verkligen värd en hiss :)


nu har inte jag tid med er, för jag ska faktist ÄTA GODIS.

puss på er nu, och akta er för påskharen, har hört att den har rabies iår.
TYP LOL

Kommentarer
Postat av: fanny

jag har inte rabies ;(!

2010-04-04 @ 01:12:14
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback