Farsan har mens varje dag

tjaaaobella,
jag vet att min blogg är jätte rolig och att alla älskar den just nu,
men jag är faktist så sjukt trött på dagarna de är därför den är så bra :)

Iaf idag vare ännu en prao dag ... jippie..
det enda som får mig att gå på min äckliga prao de är Hadi , snällaste flickan som finns :p
(hon jobbar där och är sjukt snäll)
Och farsan han är ju cp i huvet! inte min pappa utan en gubbe på jobbet, orkar inte skriva varför här men om ni vill veta får ni fråga..
Klockan blir 3 , då slutar jag och Hadi skönt  , min buss går inte fören 4 så jag och Hadi gick på stan o shoppa (a) höhö fast jag köpte inget för hade inga pengar med mig :(

intresse klubben antecknar

 Blablabla nu har jag jätte lust att kolla på filmen "hundtricket" såg den ligga vid tv imorse var 100 år sen jag såg den . :p 

men gaaah nu bara skriver jag gud va tråkigt ,.........
jaja jag tvingar ingen att läsa min blogg så mina tråkiga inlägg är erat egna val att läsa..... 
arab :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tuttar! :)

2010-04-15 @ 18:08:31
Postat av: fanny

haha arab!

om du vill veta en sak så stavas "hadi" för heidi, kanske inte din hadi men det brukar göra det.. :):):):)hohoho

2010-04-15 @ 19:23:42
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback