Han hoppade inte (a

tjaaao bitches ,:)
kom hem typ nyss från en underbarkväll
kina resturang och bio

bilder kommer imorgon orkar inte lägga upp dom nu (a)

såg på remember me och haha shit va blond jag va asså !
ni som inte sätt den och vill se den borde inte läsa detta , kan avslöja lite

Jo den slutade med att han står på pappans kontor (ett stort höghus) och kollar ut genom fönstret, och hans lillasyster är i skolan och då skriver fröken dagens datum på tavlan vilket var ..
11 september 2001 ?  tror jag haha xd
och då fattade alla att de var då twin tower krascha men de fatta inte jag xd 
så bah sluta de med att alla människor kollar upp oh bah oh nej liksom , men man fick inte se flygplanen så jag bah hoppa han?!  fan va dåligt slut han hoppa och tog självmord :O? så blev jag skit sur och bah sämst film .. sen fick tjejerna förklara för mig att de var flygplanen jag bah aha men oh stackars , då blev de sorligt helt plötsligt  :(  så han tog inte självmord buuuhuu :(  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback