jag är grym du är dålig, vad ska du göra åt saken ? ;)

HEEEEEEEEEEEJ
kom hem från en sjukt lång härligt träning :D
asså jag är så grym på fotboll vilken talang !  ni ska bara se ojojoj ;)

har träningsverk i hela kroppen med de betyder att man jobbat bra !  :D

JAG HAR TÄNKT
jag kan faktiskt göra de..
Men asså jag undrar ,. Psykologer har ju tystnadsplikt men tänk om jag skulle gå till en psykolog och bah Jag mår inte så bra jag tror jag ska döda den personen utanför pizzerian kl 3. Får inte psykologen säga de till polisen då ?
Alla svarar ! I want to know :D



 mina ritkundskaper ja ni ser jag är ju även braa på detta  ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag kan bli bättre ;) ehähähä

2010-04-27 @ 07:29:36
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det får dom inte , men dom måste försöka övertala personen att inte göra det :)

2010-04-27 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback