Jag hatar fucking rubriker!

Kom nyss ur en varm skön dusch :)
duschade riktigt snabbt för att göra pappa stolt men han tyckte jag var seg :(
men duscha på typ 15-20 minuter ..
visst är de snabbt  ? ;O

Juste glömde säga att jag missa bussen imorse igen , så alla får tycka synd om mig.. igen :(
imorgon ska jag fan åka 1 timme tidigare så att jag inte missar den jäveln ;o
håll tummarna på att jag hinner me den (A)

nästa vecka ska jag börja träna igen ,
mitt mål iaf , haha har vart så tjock dom har två prao veckorna så jag har inte orkat :(
inte bra .. xd avbokade mitt spining pass idag , TJOCKISVARNING!

jaja nu bara skriver jag för att skriva ... lala ni får hare bra
pussssss :*

Kommentarer
Postat av: Juliaw

Hahahha håller med har inte tränat på tre veckor ... .:$ säger samma sak - nästa vecka...men nej.. NÄSTA VECKA

2010-04-20 @ 23:32:29
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback