Louise is back and I know you miss me

Tjjaaaao louise is back och jag vet ni saknat mig gryyyymt mkt ?   :D
Lägret var riktigt roligt, och jag har ätit såååhär mkt , seröst hahah tjockis varning ,
men men man lever en gång då varför inte tjocka ? :D
buss resan var chill
lalalla har inget att skriva om lägret de kommer bilder imorron men min kamera ladda ur , ouups sorry gays men några bilder blev de :)

Och förlåt men jag glömde skriva innan jag åkte att hjälmen jag "köpt" var ett skämt hahah asså jag har inte köpt en hjälm än så x) om någon vet nån snygg hjälm kan ni väl höra av er ? :)
I need.

Juste omg !! När jag kom hem så .... gaaah aja FANNY ÄLSKLING NILSSON har fått en moppe :D:D:D körde direkt hem till henne , så körde vi runt lite dels till jullanbullan :)
är så glad för din skull älskling,  
EN FET LÄNK TILL FANNY MED MOPPEN ! ;D

Nu ska jag sova är jätte pömsig ,
puss :*

slänger upp en bild på min elllskling ni har inte glömt henne va ? ;)
Här är en hjälm jag kolla på och vet inte om jag ska köpa den ,
nu är jag seriös

från båda hållen, men vet inte om rosa passar till min röda moppe  ?
kanske borde ja en mer röd hjälm ? 
säg vad ni tycker tack !

Kommentarer
Postat av: Magnus

Den hjälm tänkte jag köpa först :)

2010-04-11 @ 23:54:59
Postat av: Magnus

Men jag gjorde inte det;)

2010-04-11 @ 23:56:13
Postat av: Kalle

Klart du ska ha den hjälmen (:

2010-04-12 @ 17:28:16
URL: http://slaensan.blogg.se/
Postat av: Julia

fa va avis jag är vill oxå ha en moppe fan ;(,

men bor ju typ i stan så , men ändå :D.

Den hjälmen var fett tUUUff!

2010-04-12 @ 18:33:00
URL: http://cristallinos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! hjälp gärna til med att ställa en fråga på min frågestund på bloggen, det ser inte så ljust ut ännu:)

2010-04-12 @ 18:47:11
Postat av: fanny

RÖTT OCH ROSA SKÄR SIG OMG VET DU INTE DET?!?!?!

2010-04-12 @ 20:43:14
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback