Skriver av mig lite ta inte åt dig .

Min hals bränner och allt är fannys fel..
Inte får man några sovmornar denna helg och så får man inte ha halsen ifred :s
hon är beroende av mig. kanske ska sluta umgås me henne ..
aja får se hur de blir 

såhär har fanny skrivit på sin blogg..


                      

liksom wtf ? bra .. ? vi har inte haft de bra? hur kan hon uttrycka sig så? :S
skriver bara så för hon har inga riktiga vänner egentligen ..
låsas va min vän typ men hon är fett dryg ?! seriöst hon har blivit hur fjortis som helst :s
elr när hon är med mig är hon värsta tönt men sen när vi träffar andra liksom va håller flickan på me? jävla fjoååårtiz äckel .

aja ville bara få de ur mig..

Kolla liksom, när hon och jag knäppte lite kort höll hon på och tönta sig såhär,

sen kommer Linus killkompisar och då börjar hon hålla på såhär :S

var dig själv människa :s .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback