Man kastar papper i en papperskorg

shoosanhoppsan :D
sitter här och tråkar, har ingenting att göra skulle egentligen träna idag men jag är för tjock så jag orkar inte :) inte bra haha

praoen gick bra idag , lite segt eftersom vi nästan aldrig har något att göra med de är ändå chill.
Bara för marcus inte vill att jag ska skriva de så gör jag de :D
 ooh vad snäll jag är (a)
hihi igår första dagen tappa marcus en glasflaska på golvet så den gick sönder och han fick sopa upp de , hehehhe roligt synd att han inte tappa hela brickan x) (aa)

Jag är bara 14 så jag får vara lite omogen ^^
här kommer bilder på tårtor som jag skulle vilja ha när jag fyller år  (a)





UÄK sista bilden år så äcklig xd
so louise style
skoja
elr gjorde ja  ?;)

Kommentarer
Postat av: emelie a

hahahha pervo louise :D

2010-04-20 @ 17:54:54
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: Marcus

jag tappade hela brickan? :P men bara glasflaskan gick sönder xD

2010-04-20 @ 17:56:40
Postat av: S

Vilken grupp var du i på konfafesten? :)

2010-04-20 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback