I miss it

Jag saknar någon att dela mitt liv med .
någon frivillig ? 

nej men de har vart så härligt att alltid veta vart man har en vän, jag har haft många bästavänner som jag sagt vi ska aldrig lämna varandra vi har planerat framtiden vi har gjort allt tms men jag glider ifrån alla. visst jag är fortfarande vän med dom men inte som jag var förut. Asså jag vill ha någon man kan vända sig mot när man är ledsen någon som vet allt om ens liv, någon som delar mitt liv. Jag vill inte gå ensam jag vill inte vara jag mot världen jag vill dela den med någon. jag vill vara tajt med någon. Det sägs ju att de är bättre att ha flera vänner än en bästa. Men jag vill ha EN bästa. Även om man har en bästavän så har man även alla andra vänner också . men jag vill bara ha ngn att luta mig emot ,
nu har man liksom ingen så vilken ska man ringa när man är ledsen, vem ska man ringa när de hänt något bra? Jag vet inte och mer o mer tiden går så vill jag bara ha tillbaka tiden med någon. Men alla klarar sig fint.  Jag ska inte klaga för jag har jätte många bra kompisar men jag vill ha en, en bästavän..

Fanny och Fanny..
FLF vi mot världen ju ?
vi skulle ju flytta ihop när vi blev stora.


Julia ?
Bill & Bull , Humle & Dumle , Fjortisar de va vi mot världen
Vi skulle flytta ihop, skulle även starta en egen frisörsallong.


Julia och Malin ?
JML pröva på allt tms , hitta på mkt saker vi mot världen...


Malin?
Gick igenom allt tms har nog aldrig vart så tajt med någon som med dig alla såg oss som en person, de var alltid du o jag mot världen..
skulle flytta ihop när vi blev stora, våran stora garderob som vi ville skaffa när vi flytta. Åka till hawaii skulle vi också göra.


Fanny, Fanny och Malin
MLFF Hade sina roliga stunder skulle bo grannar när vi blev stora, hitta på massa skoj de va vi mot världen .


Louise nu äre bara du och jag kvar , vi mot världen kommer aldrig lämna dig .. 


nu låter de som om jag är värsta falsk och lämnar alla mina vänner men nej de är jag inte ..
elr är jag ? 
jaja ville bara skriva av mig
saknar tiden förr så jävla mycket bara. <3

Kommentarer
Postat av: Juliaw

<3 du vet att jag finns här fortfarande för att prata om de hänt något bra eller dåligt.. de finns vi alla Louise. Men louise du ska veta, de kan kännas som du är de.. Men du är faktiskt inte ensam. Alla vi finns här för dig :) <3 när som hellst 24/7, bara att ringa vettu ;)

2010-04-24 @ 10:55:40
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: Juliaw

men såklart vet ju jag också hur du känner dig! Kände mig så hösten 2008 tror jag ? De är inte kul. Vi är dina bästavänner , still.

2010-04-24 @ 10:57:02
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: malin

Louise Helene Blom min älskling..

jag kommer aldrig sluta älska dig jag kommer aldrig sluta tänka på dig jag kommer aldrig sluta tänka på vad som hände för jag behöver dig.. jag skulle behöva dig just nu jag skulle behöva dig hela tiden..

och vi ska fortfarande flytta ihop jag har inte ändrat mig har du ? och garderoben, den ska vi ha ! eller vill inte du? och hawaii de ska vi också göra eller vill inte du ? jag vill allt fortfarande det är typ mitt mål i mitt liv, de jag ser fram emot i mitt liv louise är att få tillbaka min bästavän.. och det är du.. jag älskar dig och kommer alltid att göra det min älskade bästavän..

2010-04-24 @ 12:37:46
URL: http://malinjjansson.blogg.se/
Postat av: fanny

det är bara att ringa mej om du ngn gång behöver mej, du kanske inte visste det men du kan faktiskt ringa och prata med gammla bettan också <3

2010-04-24 @ 15:15:10
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

älskling.. du är fortfarande min bästavän!

du kommer alltid att vara de !

finns alltid om du vill prata, du vet de..

och jag tycker fortfarande att vi ska bo grannar och allt.. vi ska ha vår resa också!

jag tänker fortfarande att de är vi 4..<3

men aja, du vet iaf att jag finns och jag älskar dig<3

2010-04-24 @ 18:03:11
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback