Ah en stenväg :O

Ojoj vad trött jag har vait idag eller nej men till en början..
fula kläder o osminkad idag ,.. kändes inte bra . hatar att vara ful  :( men alla har sina dagar right, thehehehe iaf så efter skolan åkte jag o moppekursbrudarna (fanny rebecka sara och emelie) in till stan rebecka visade oss till värsta billliga godisbutiken najs! sen blev de käk på max  :) 
moppekursen gick bra , haha vi äger hela gruppen eller hur .... emelie.. hahaha nej men gud va vi skrattar asså de är fan inte bra att vara med emelie hahahah nej då skoja bara gumms ... eller haha ! :D <33
yeye så imorgon ska jag köra läskigt :(  kommer göra en elin... hehe.... 


min kompis :D

Kommentarer
Postat av: Juliaw

ingen kan gör en elin ;) Förutom elin då...

2010-08-31 @ 22:39:32
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-31 @ 23:31:38
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahhaha :D <33

2010-09-01 @ 10:17:56
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: Elin E

nä ingen kan köra in i en stenvägg som jag ;PppP



Men tycker det verkligen är skönt att nån tar mig seriöst och uppskattar mina mattekunskaper 8-B höhö

2010-09-01 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback