I need my trouses (byxor) (a)

NEEEEEEEEEEEJ döda mig långsamt ... :'(
kollade upp nyss hur länge jag har haft min aino för jag har den på avbetalning så när jag haft den i två år ska jag köpa en nu .. och jag trodde de va snart men så den 30 oktober 2010 har jag haft den i 1 ÅR!!
gaaaah nej .. jag tänker inte ha den i 1 år till!! jag ska ha en ny!!!
JAG HATAR DEN HÄR TELEFONEN!!!

iaf så har mamma typ städat mitt rum eller hon röjde undan lite sa hon och tror ni inte hon hittar två saker som hon inte skulle hitta :O dam! haha


ida o lisa mina snyggingar! <3 saknar er

Kommentarer
Postat av: josefine

trousers**** louise ... :o

2010-08-30 @ 21:06:53
URL: http://duvetjossans.blogg.se/
Postat av: anonym

vad hittade hon?

2010-08-30 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback