Jag är så vacker utan spakel att ni inte kan förstå.. ;)

shuu mannen
har precis tryckt i mig en macka mums den satt fint i kistan :) .. 
stooor kista 
heheheh I funnyy ... 

nej jag är trött eller nej de är jag inte ... 
iaf så ja .. har vart i bjk gjorde inte så mycket men de var alltid trevligt .. 
malin berätta om sitt lilla seven days stand or somthing ^^ 

JAG HATAR FJORTISAR 
så fuck alla äckliga fjortis 6-7or som börjar jag ska spöa er mobba skiten ur er!! 
jag var ju liksom aldrig någon fjortis nejnej !...:) 
  
bilden driveR!!! var inte så fjortis...

Kommentarer
Postat av: Therese

ooh gud, jag hatar också fjortisar, så sjukt dryga!? O_o

2010-08-13 @ 01:05:28
URL: http://tycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback