Min mamma är efterbliven!!

Just nu ligger det någon random tjej som får masage av någon annan random tjej och gissa vart !?!?!? 
I mitt vardagsrum !! :( jag som ville se på tv men nej nej ..
nu får jag sitta här vid datan ist.. 
och skriva ett blogginlägg kul för er ......

och fett sur jag är får damp på fucking sony ericsson skit!!
varför funkar inte  mina videos ? bajs !!!!!!! 
aja ...... damp!!!!!! den var iaf bra... den också ...

och jag får damp på min mamma som aldrig kan göra något...! igår var det sista dagen att betala in för moppekursen så jag ringer och säger hon ska göra de .. gör hon de? nej!!  och gaaah jag lovar att jag säkert inte ens kommer få gå på den kursen så kommer mamma bah oj då... !! SUCK  -.-

jag funderar på en ny design snart.. någon som kan göra ?


nu ska jag inte göra något.. ska sitta här och försöka komma på en bra bortförklaring hummm .. 

Kommentarer
Postat av: elis

jag kan göra ny design :D

2010-08-11 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback