My stomack is big know.. yeeeah english

Hej
Ida och lisa sitter och städar jag sitter här.. aaah skönt ^^
men dom sköter de där så bra så
idag blev de b-mat på frasses chill min mage känns såhär stor. seriöst jag har säkert gått upp 5 kg när jag vart borta vi har tjockat varje dag!
Bara för ni ska ha något att skratta åt ska jag skriva några saker jag sagt som ida och lisa mobbar mig HELA tiden för :(
Jag ser ut som en slikad kamel
kan man köpa bussar?
men jag trodde de var såna man åkte i
Kan en häst få fuktskador?

nej nu ska jag inte säga något mer ..
pösss
Kommentarer
Postat av: fanny

sv: nej då jag sa så bara för att jag fått höra det själv.. hård sanning :'(

2010-08-01 @ 17:53:19
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Juliaw

sv: braaaawo! Vi kan träna tsm, men du lille vän, får inte bli som a host du var.. eller fattar du?

Vi kan goffa o träna :D rigggghhht? :DDDDDDDD

2010-08-01 @ 18:36:32
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback