nu äre natten

kom hem för ett tag sen från stan ..
hade skit kul med brudarna, älskar när vi snackar om känsliga ämnen ...
"jag ska bli knullad i anus" :O
"undra om man B***ar på sig då"
"hahahhahah tänk om"
och bion va jätte bra garva som fan brukar inte skratta åt filmer (a)
alla borde fan se den. men man måste ha sätt dom riktiga filmerna för att tycka den är kul tror jag :)
bilder kommer imorgon när jossan skickat för bilderna togs med hennes kamera ... you know why :(
min sladd är borta som jag tjatar om jämt ^^
puss på er
Kommentarer
Postat av: kimlaarsson'

sv; hah hej louise :)

tack så jätte mycket , blir jätte glad och det värmer :)

men engelska är kul, och låtarna blir bättre på engelska om man inte skriver riktigt djupa låtar på svenska som jag kind of sucks at ;)

men tack igen ! :D <3

2010-08-22 @ 11:57:09
URL: http://mymusictime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback