söta små barn.. jag är inte pedofil .. .

jahajajaja
var med flicksen igår hade riktigt roligt .
måste säga att jag och rebecka äger på att spela spel,., och vi fuskar inte.. nej nej . .

ikväll ska jag hem till viktor var ett tag sen tror jag  ^^ ? 

 
yeyyeye var ju hos marcus igår också den saknade ungen och titta vad jag hitta :D

suddiga bilder tyvääär .

marcus gööööllig ^^ 

¨hahhah elis daniel och linus.. massa andra random ungar me men jag vet inte vilka hoppas jag ^^ ..

william felix och josssssaaaann <333333333  och kan de vara markus i hörnet ? ;)

sämst bild men ja de är sara i mitten ;D

sööta ^^

teeehee :)

måste säga att fredrik var nog stekigast i hela skolkatalogen tom marcus blev kåt haha :d


pössssss

Kommentarer
Postat av: fanny

naaaaaaaaaaaw va små alla vaaa :'') vem är fredrik ? xd

2010-08-08 @ 19:20:02
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fannyébest

NAAAAAAAAAAAAAW hahhaa, felix (LLL)

och asså shit va söta alla va ;o

2010-08-10 @ 00:22:03
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback