taggar för fullt

Förlåt för urusel uppdatering men har bara suttit och drömt mig in oth ..
ska snart till elin på party .. önskar jag var taggat men nej ..
man blir seg o blää när man bara sitter inne . så ska tvinga iväg mig
men tro inte att jag ska palla klä upp mig eller något. blir min gamla paint my life pink tröja..
den är ju så snygg yeah
såhär ser jag ut just nu ..
ja vad säger man ... tröst äter lite kanske  ?
han inte skriva något igår men mathen gick bra vi vann . ska spela med a-laget imorgon också.
är man väl tränad så är man .. ha-ha (långt ifrån)
ses juste!!
har köpt kamera grej så nu blire bilder ;)
Kommentarer
Postat av: Matte och jimmie

Förfest o grejer ! :D

2010-08-28 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback