Till min älskade <33333

Nu ska jag skriva en sån här kompistext. En text som är menad till en speciell person.
Det finns en flicka som jag tycker jätte mycket om . Hon och jag har växt upp tillsammans vi är som kniv och gaffel hör ihop. och det kommer vi alltid att göra.
Hon är den som verkligen ALLTID finns för mig. hon är den jag vill ringa när de är något.
Jag har haft många bästakompisar och jag skriver nästan samma sak om varje .. tråkigt nog.
men hon har alltid funnits när jag har vart "bästis" med någon annan så har jag ändå haft henne där "bakom" haha .. Nej men jag är den som ser hennes problem hennes shopping problem och massa annat. thheeehe.
Utan henne så tycker jag livet inte är lika kul. vem ska jag springa över till när jag har tråkigt
när jag känner att jag verkligen vill vara med henne. när hon inte är i skolan vem ska jag då kolla efter  ? nu låter jag som en lebb ... men de är jag inte :D OCH vem ska jag göra alla sattsiga filmer med ?
Vi har så många minnen tillsammans mera minnen än vad dom flesta "bästakompisar" har ..
Vi har växt upp tillsammans och kommer genomföra livet tillsammans.
Och såhär säger man till alla sina "bästavänner" men jag tror faktsikt att vi kan hålla de. :)
Alla vet nog vilken underbar människa jag pratar om.
hon som så gärna vill vinna årets klädsel på balen,
hon som är så snygg,
hon som bloggar som ingen annan kan!! ,
tjejen jag pratar om är såklart
missfniss fanny maria nilsson ;)
En cool liten filur dedär . och älskling du ska veta att du betyder verkligen allt  då menar jag allt för mig!! För du och jag vi är såhär (håller x med fingrarna) haha gaylord... men ja så ni andra kan ju vara lite avundsjuka.. typ och killar hon är singel! ;)  så passa på för hon är BÄSTBÄSTBÄST  ...
och jag vet jag är inge bra på att skriva texter.. men vafan jag försöker right ? :)













Kommentarer
Postat av: gjeneta

frågestund på bloggen http://gjenetaa.blogg.se

fråga på nu :D!

2010-08-20 @ 01:21:34
URL: http://gjenetaa.blogg.se/
Postat av: fanny

haha aw va gullig du är min bästastebästa grumpaven :') jag älskar dej sötnos gaylord.. jag är ingen gaylord.. och jag bryr mig inte så mkt ommjag vinner snyggaste klädsel eller inte nej då.. :))))))))))) puss älskade louisefis :D<3

2010-08-20 @ 13:30:56
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback