I want you here now

Skolan har vart dryg , dagen lång.
kändes som den aldrig skulle ta slut :o ... shit hur ska jag palla ?
iaf så efter skolan besökte jag missfniss som låg hemma o va sjuk .. sen begav jag mig hem slog mig ner i soffan och kolla på one three hill :)
jag skulle typ nästan kunna göra vad som helst för att de skulle vara lika mycket drama i mitt liv som på film .. typ att en kille bah kommer fram o bah lalalalla man bah aaaw sen pussinussi ^^ :D
på våran "tid" är de typ hej strula - hejdå liksom wtf :O ?
vart är vi påväg hah skoja (a)  eller gjorde ja ?
nu ska jag fortsätta och titta på dessa filmer.. shit börjar jag bli desperat eller något ?

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Svar: Jaa :)

2010-08-19 @ 20:48:13
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback