hiss/diss



- Hugos tatuering ! skit snygg, skit sexig alla killar borde ha tatoo där! :D
lite dålig bild men på bröstet aaah smäääääxigt ... hehhe


- Att jag äntligen har kunnat registrera mig på youtube!! har försökt flera gånger men inte funkat så nu kommer fler videos och videobloggar yeeah  ;)

- Måste hissa emo och fjortis stile .. asså normalt är också snyggt haha men tycker emosar är skit coola ! och fjortisar vad gör dom me håret 100 liter wax men vafeaan snyggt ju!  (a)





- De första man måste dissa är ju att skolan börjar snart sug på de!! ÅNGEST

- Att min mobil är sååååhär seg hatar den !

- Fjortis Brudar.. som bah aahhh jag är någon ,, man bah öh nej de är du inte ?  sånna som man bara vafan jag skiter i om hon är fjortis och är snäll mot henne så man bah hej den bah eeh hej man bah AAAH fuck you din slyna!!
Kommentarer
Postat av: fanny

hahahha hm vem kan vara fjortis tjejen..

2010-08-09 @ 22:13:18
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fannyébest

vet vem du menar?!-.- d.a.m.p

2010-08-10 @ 00:25:10
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback