Granfejden

Kom hem kolla oth tänkte jag skulle hinna se jätte mkt idag, men nejnej då somnar jag sover hela dagen (Y) Great!

Iaf så har dagan vart lite speciell..
orkar inte dra hela historen men fattar den kort
Börja men att jag och fanny tog en gran från röda nöjda nej. sprang runt och hitta en till gran den skulle vi ha. Rebecka tog den jag josefine sprang och höll upp dörren då kommer madde och rebecka springer in i henne då blev de ett jävla liv shit den damen har DAMP! 
orkar inte skriva mer men sluta med att vi inte hade någon gran då gick vi till skogen och tog den men den fick vi inte ha sen fick jag josefine och rebecka allt skit men  vafan dagen va kul .. till slutet .. hehe.

sen gick jag o julia hem från skolan och alla är ju cp i huvudet som inte stanna när vi ville lifta :( livet är hårt!
bild från alfons fb

Kommentarer
Postat av: juliaw

Öööö :O Det var ni som snodde den ju :O Och dessutom ville ni ta all skit själva såååå :D

eller hur, fuuuck alla som skrattade åt oss 1!!!

2010-12-15 @ 22:46:35
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback