Helvetes jävla skit! (ignorera detta mamma)

Orkar inte!!
måste städa rummet
måste plugga franska
måste hitta kläder till söndag
måste fixa naglarna
måste spraya mina nya skor
måste göra biologi uppsattsen
(kommer inte göra den, de va valfritt för högre betyg)

Och juste börja använda min aino idag som jag fick igår :) Touch har redan slutat fungera.. toppen!
ja har väl mig själv att skylla om jag failar sönder på frasnka provet

plugga hemma hos julia idag med fanny vi baka kladdis plugga sedan drog vi ut i fina skuttunge med sparkarna och frös sönder. prata om allt mellan himmel o jord naajs!

såhär pluggar jag duktigt!

gayfriends

Kommentarer
Postat av: juliaw

du kan vara gay , vi är coola!

2010-12-10 @ 15:48:56
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback