hiss/diss


- Att min aino är på lagning igen, för jag hatar den så jävla mkt så tycker mer om att ha en dålig lånemobil som man inte kan göra <3 på !
- Det snart är julafton paket paket paket !! skoja nej jag önskar mig typ bara en hårddisk men glad om jag får den (Y)


- Jag ser förjävlig ut i mina dans kläder ha-ha va är dehär!! 
- Mitt rum är så stökigt så jag inte ser mitt golv .. 
- Cs.. för att gubbarna ser lika dana ut? kan inte ena laget ha typ gröna tröjor och andra rosa ! jag skjuter ju mina kompisar ! :(
- När folk inte ställer in sina brickor i brickstället om de finns ett sånt tex på café ovhandals.. hehe
- Att vi förlora alla matcher idag på cupen jävla skit.
- att jag kommer ramla när jag står på huvudet imorgon ! typ göra domeno effekt eller något O.o
Kommentarer
Postat av: fanny

hahah ja det blev ju lite jobbigt när dom inte ställde in brickorna..

2010-12-11 @ 21:27:21
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback