Känner mig som en rutten banan

usch känner mig som en deghög som någon dålig bagare har rört ihop.
bröt en nagel på min hårda arbetsdag.
och ja den va hård bärde hinkar med havre fram o tillbaka minst 10 gånger skojar inte! :o
sen mocka jag 4 häst boxar o de tar lång tid kan jag lova er! så jag har vart riktigt duktig idag.. till en början..
till jag blev klar kom in spela gta spela mer gta o hamna här som en deg..hög..

funderar på vad jag kan ha på julafton.. har inga grejer..
funderar på vad jag ska ha på nyår........har inga grejer..

imorgon blir de troligtvis staden som gäller handla dom sista julklapparna o hitta lite snygga kläder!

Grattis till världens bästa mormor som fyller år idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback