sovit gott?

Franska boken kollar på mig usch ;o..!
låg iaf och plugga i sängen igår och somna skönt var jätte trött fast dock lärde ja mig inget men men.
sry känns som jag bara snackat franska i min blogg nu i typ en vecka ?
hah men jag bloggar när jag har tid och jag har inte tid förutom när jag pluggar franska då kan man avbryta med ett litet inlägg..

har franska prov i skolan idag håll tummarna på ett G fast hoppas inte för mkt ..  sen efter åker jag in till stan ska handla lite dansgrejer och sen hem byta om dra på resturang sen kanske till bjk o träffa brudarna eller .. yeye  uppdaterar ikväll kanske hej då :)

bjuder på en morgontrött louise.. sårhär ser man ut (y)  snygging mumms 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback