I can't and I hate me for that

usch, känner mig trött ful äcklig skabbig blä måste verkligen duscha! ha..
Jag förstår inte hur jag orkade göra allt i 7an tex jag gjorde saker varje dag! jag var i bjk varje dag! jag "hängde" vid dagiset, ishallen, skolan. Nu är de typ hemma eller hos fanny eller någon av brudarna. 
Jag orkar inte åka någonstans jag orkar inte vara ute o frysa ihjäl! 

Jag blir så jävl- depprimerad på vintern. Man måste ta på sig varma kläder (känner sig ful hela tiden)
Kan inte vara ute och svårt att ta sig någonstans. 
Man ruttnar iväntan på att sommarn ska komma med sina varma strålar och gör en hel igen. 
Då är de bara vänta. Snart kommer sommarn om 6 månader eller så wiie...(y)


 

Kommentarer
Postat av: emelie

känner fan likadant

2010-12-18 @ 21:56:44
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback