Haft en bra dag gott folk?

Äntligen hemma! eller får man säga så?
jag har haft de trevligt men gud va trött man blir!

bilder på de jag fick kommer senare har inte knäppt kort på de än men jag blev nöjd
Och sorligt.. melvin har blivit så stor så han tror inte på tomten längre :(
nu har vi iaf gustav kvar han är så gullig hah

dagens fail råka ta nicoles skor när vi va på glögg på pappas sida.
men dom va rätt snygga funderar på att inte byta tillbaka ... mohahhahahha nej men dom såg typ ut exakt som mina! annars skulle jag ju inte tagit fel, hur virrig tror ni jag är ?

yeyey nu orkar ni väl inte läsa mer här kommer bilder ;)

asså jag ser ut som typ en slickad kamel har lust att bah puffa upp de slickade håret lite!
slickad kamel mitt nya ord..

brukar ni också skratta åt tomten? ja man ser ju vem som skrattar mest...

melvin 2009 0ch 2010 när han såg tomten

han älskar kiss som ni ser ;)
god jul på er

Kommentarer
Postat av: emelie

Söööta kusiner. ;)

2010-12-24 @ 22:47:04
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ! " man ser ju vem som skrattar mest"..

du va säkert som ett litet barn hela dagen igår :')

2010-12-25 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback