Ät inte för mycket då får man ont i magen :/

hejsan  :)
nu blir det ett till sånt här tråkigt inlägg utan bilder mm ..
men ni får stå ut nu när jag är i spanien , inte långt kvar nu .:p

idag fick jag och syster massage , hur skööönt som helst !!  :)
och jag låg och log för mig själv kan tänka mig hur de såg ut , hahah !
iaf när jag blir stor ska jag gifta mig rik och anställa en egen massör (a)

imorgon blire sol, vädret säger iaf de . hoppas de stämmer  (y)
och en sak ..
även fast det inte vart någon sol så har ändå pappa lyckas blivit brun :O

svaren på frågestunden kommer några dagar efter jag kommit hem . :)
fortsätt ställ frågor , ingen fråga är fel ;)

pussinussi sakna mig inte för mycket ^^ <3


Kommentarer
Postat av: linn

snygg blogg:d

2010-02-05 @ 19:47:16
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback