Frågestund del 2

FÖRLÅT jag ber så hemsk mycket om ursäkt, hade totalt glömt bort frågestund del 2 :s
men iaf här kommer den .

FANNY FRÅGAR:
favortit sak med dej själv? du måste svara ngt.
öh jag tycker inte om något på mig men om jag måste säga ngt så äre väl typ mina händer ?  HAHA
den personen som du ngnsin varit mest kär i utav alla som du har gillat?
Det är jag faktist ingen aning om
bästa sminktips?
ja jag är ju inte någon expert på smink men .. öh nej jag vet inte
öh, typ bästa minnet me lilla moi ? :)
oj vi har så sjukt många minnen, men bästa kanske är när vi gick på picknick i hagen på vintern med varm saft , hahah skoja ! x))

ANONYM FRÅGAR:
skulle du kunna ha oralsex?
nej 

ANONYM FRÅGAR:
kommer du sakna nån när du är borta isåfall vem kille/tjej?
ja nu är jag ju hemma så jag vet ju vilka jag saknade mer o vissa mindre ,
men jag saknade ju såklart alla mina kompisar <3

ANONYM FRÅGAR:
Gillar du nån mer än en kompis?
jag vet inte kankse de 

JOSSAN FRÅGAR:
1. Är du kär?
Kanske
2. Vem är din bästa vän?
jag har många bästavänner
3. vad är din värsta mardröm?
Att förlora alla jag älskar

MADDE FRÅGAR:
Var det ett bra hotell där ni bodde?
Ja det var jätte bra, synd bara att de inte fanns någon vacker strand :p
När kmr du hem till oss nästa gång? (Saknar dig här hemma) :P haha
Jag hoppas de blir snart, saknar också mig där hemma haha  :)
Har du någon kille?  
nej de har jag inte

ANONYM FRÅGAR:
är du kär i nån just nu?
kankse

FRIDA FRÅGAR:
Det bästa som har hänt dig?
Att jag fått så underbara vänner,
Vem saknar du mycket?
Ida
Vad brukar du mest träna för något på friskis och svettis?
spining

LINN FRÅGAR:
går du i någon sport?
jag spelar fotboll o dansar

HÄGGEN FRÅGAR:
trivs du med dig själv, dvs i ditt liv just nu?
gör jag väl
vad skulle du välja att vara, kaxigaste bitchen i skolan vs skolan nörd men med ett gulligt utseende?
jag är ju redan skolans nörd så de passar väl

JULIA FRÅGAR:
Är du brun-hudad nu....? -.- :(
nej de är jag inte

CASPAR FRÅGAR:
vem är den hetaste du känner?
öh jag känner många heta den hetaste är ju jag ?

SMIIRE FRÅGAR:
 vart skulle du helst vilja åka om du fick välja ett ställe i hela värden.
USA vill jag åka och FLORIDA kanske
 Vilken person betyder mest i ditt liv?
Alla mina kompisar betyder
Vilken är din favorit film, Musik/låt?
Usch jag är så dålig på sånt här, jag gillar typ allt

ANONYM FRÅGAR:
Är du och km på g
nej bara bästavänner

ANONYM FRÅGAR:
är du kär i nån ?  
kanske
vilken bokstav slutar hans namn på isf ?
jag vet inte dålig på alfabetet  ;)
vad ska du göra i helgen ?
lördag åker jag buss hem
hur många besökare har du per dag ?
50-70 unika 
hur länge sen var det du kramade nån och vem var det ?
de var väl fanny säkert ,  
hur länge sen var det du pussade nån och vem var det ?
pussade säkert någon kompis nyligen kmr inte ihåg
hur länge sen var det du hånglade med nån och vem var det ?
sommras de var väl oscar 
när ska du supa nästa gång ?
Lååångt tills dess :)

JULIA FRÅGAR:
vilka bloggar brukar du läsa? :)
många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback