hissar o dissar listan



* Folk som åker jätte sakta framför en i backarna
* Träningsverk , vissa säger att de är en skön känsla, men usch nej jag tycker de är drygt man kan liksom knappt röra på sig  ? ;o
* Skidor, de dissar jag, vet egentligen inte varför hahahha skoja jo de vet jag.. De suger man kan ju inte åka de måste ju hålla koll på alla grejer som sagt, inte bra haha 


* Nypistade backar , ooh så sjukt skönt känns som man bah åker på himlen.. schnaaaaajs
* Mobilen, alltid skönt att ha en mobil, man kan ringa och smsa hålla kontakten med dom som är långt borta, Min mobil är min bästavän elr min förra mobil va de, den här gillar jag inte haha xd
* Ah jag måste ju hissa Snowboard, hahah som sagt bara en grej att hålla reda på och de är så sjukt skönt att åka, så alla ni som åker skidor börja åk snowboard ffs !  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback