Känsliga tittare/läsare - läs inte detta !

Ucsh  !!!!
Det här är något som inte händer mig :'(
äckligt äckligt äckligt !!!
jag hatar fötter,
jag hatar tår,
och nu får man blånaglar på stortårna !!
USCH
det här händer bara fanny och julia !
inte mig  ! 
hahah skoja (A) x)


syns inte så bra på bilden, men ont gör de !

seriöst visst är fötter äckligt ?
tänk dom som jobbar med att ge andra fotmassage  :o
herregud tänk er en tant elr gubbe med usch nej de va inget xd

hahah förlåt för ett äckligt inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: Juliaw

Kallaru de där blå-nagel ?

Jag kan säga dig att jag har en så mkt fetare och blåare blånagel, än din jävla röv !!

så gnäll inte :):):)

hahaha

2010-02-13 @ 00:28:09
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: fanny

louise jag hade as mktvärre ja kunde knappt gå, men dina blir säkert värre ^^ hahahah



SKADEGLÄDJE PÅ HÖGSTA NIVÅÅÅ!!!!

2010-02-13 @ 10:17:08
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback