Påväg hem från min livsresa

hejsan , 
sitter i bilden just nu påväg hem från klövsjö.
känns lite tråkigt faktist jag skulle lätt kunna stanna där ett tag till, älskar att åka snowboard! :)

skolångesten kommer, vill verkligen inte ha skola!
och snart så är det prao, så jag o malin måste åka in och leta, så malin om du ser det här kan du väl slå en pling ? ;)

aja bilresan går väl bra, vi har åkt ett tag jag vet inte vart vi är eller hur långt vi åkt så fråga inte mig något för jag vet ändå ingeting .

hej hej jag är tjock
det ända man behöver när man åker bil ! (y)


så skriver mer ikv puss <3

Kommentarer
Postat av: emelie

sööt :D

2010-02-28 @ 16:06:41
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback