När leendet kommer fram

hejsan ,
åkte inge mer snowboard idag :( är verkligen sugen ,
men vi skottade taket.. riktigt roligt sluta med att vi små barn lekte hahah 
kändes verkligen som man var liten igen :')
saknar tiden  ,

och nu hade jag tänk ladda in ännu mer bilder,
från när vi skotta taket haha men sen slog det mig att ni kanske inte ens tycker det är kul att kolla på alla bilder, :s

så frågan är vill ni ha mycket bilder i bloggen ? ^^ 




ja jag är mobboffret som vanligt tyvär ..




mina kära vänner :)





ha ett bra liv puss ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja du ska lägga in mkt bilder det är Roligt :D

2010-02-25 @ 17:51:50
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: fanny

allti kul med bilder louisefis :)

2010-02-25 @ 18:33:13
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja bilder alltid kul :)

2010-02-25 @ 18:54:09
Postat av: nickepicke

fan vad ni verkar ha roligt, men just nu luktar det fett mkt fis på bussen... sen var det en killa som typ skrek, vgud vad det luktar ost... då hade jag och penny köpt ostdipp :P hahah. Förstår att du saknar mig... father in the house :P

2010-02-25 @ 20:00:11
Postat av: Anonym

Ja desto fler bilder desto roligare:d

2010-02-26 @ 00:56:34
Postat av: louise

sv nickepicke: hahaha ja ni verkar ha det kul på bussen, och vi saknar dig jätte mycket här uppe,

I miss my father , haha :P

2010-02-26 @ 14:42:27
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: nickepicke

haha, jo men det var drygt. Back in times kan jag just nu säga.. träna klart för dagen. Hälsa alla... saknar fan klövis med er :) <3

2010-02-26 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback