Nu för töntarna ta och uppdatera

sitter här och har ingenting att göra  ..
jag skulle träffa marcus men nej  :(
jag dampar för alla som har vart på konfalägret har inte uppdaterat på sina bloggar  ..
har inget att läsa då ju så nu när dom kommer hem så blire mkt inlägg !! 
ni vet vilka ni är !

och grejer jag köpte i spanien ska jag såklart visa er  ..
de jag köpte var
en bikini
ett linne
en maskara
och en grej men hänger smycken på

så nu kolla jag i min smyckelåda och skulle hänga upp grejer ,
och såklart så märker jag att jag har ju inga smycket !
typ bara gammalt skit man hade i 3an :S 
så nu måste jag åka in till stan och handla , känns bra (a)   hehe 






ja som ni ser så hitta jag mycket smycken att hänga upp  ;)  ...

och maskaran köpte jag endast för dom sålde de på flyget för 100 kr 
så varför inte liksom (egentligen behövde jag ingen) men men
skadar aldrig med förmycket  :)

puss <3

Kommentarer
Postat av: frida

sv: haha nej vi har typ första säsongen vet inte ens om det är hela ^^ <3

2010-02-07 @ 19:57:52
URL: http://fridapalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback