Bara för att jag vill ha sommar

förlåt för jag inte uppdaterat på hela dagen ,
men tro det eller ej men även jag har ett liv utan för bloggen ;)

första skoldagen idag var helt okej men jag måste bara säga att min julia och elins bil äger så grymt mkt på no´n  och jag har gjort så sjukt mkt  ! (dom gör knappt något)  jag är liksom hjärnan bakom allt ^^  

iaf så efter skolan följde marcus med mig hem :)   tummen upp för det (y) !!
vi hade ja kul .. hahah ni ska se mitt rum , hahah min säng herregud x)  
kan säga att den aldrig sätt värre ut .. 
marcus drog nyss och jag blev ensam. :( 

nu så ska jag inte skriva mer, eftersom jag inte skriver något viktigt  ^^  

så pööss på er , <3

HAHAHAHAH



Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAH LOUISE ;OOOO

min fina bild fan ;''o <3333

x)

2010-02-08 @ 20:44:30
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Juliaw

ELLER INTE!

Vi byggde om hela bilen och fick den att funka när du drog :)

Så ljug inte

2010-02-08 @ 22:11:02
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback