bajs väder :(

usch vilket väder elr hur :O
skönt att åka till spanien när de blir sånt här väder
imorgon är de sista dagen i skolan sen på fredag far vi  ^^ :D hehe

idag i skolan frös jag ihjäl typ :( 
våran klass åkte ju nämligen pulka med 5orna
fast jag o malin åkte inte , vi stod o frös fötterna av oss ist :) (y)
sen så krockade Calle med en järnstolpe
han fick den på ryggen .. iaf ambulansen kom xd
hoppas de är bra med han och inga större faror :p
men en sak måste jag erkänna fett avis jag är ..
jag vill också åka ambulans (a)

aja tänkte bara säga att imorgon blir det en frågestund :)
så ni kan fråga på massa när jag är borta i spanien 

puss <3

juste julie fråga vart mina kläder var köpta 
dom två långärmade tröjorna var från Cubus
dom andra två var från JC
örhängerna från JC
ögonfransböjaren från H&M

jag brukar faktist aldrig handla kläder på JC
så de var bra att jag gick in där o kolla ^^ 

egobild igen :D
haha skit kul .. men denhär är sneknullad (a)

Kommentarer
Postat av: R I T A ♥

Vill inte ha sånt här dåligt väder längre.. vill ha vår!

Fin blogg :)

2010-01-27 @ 23:56:02
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback