Is the something wrong with me

hej ,
kom precis hem från gymmet typ . 
fanny var jätte duktig första gången på spinning (y) 

skolan idag var helt okej , förutom att de hände en sak som gjorde mig så suuuuuur ..! 
aja känner att jag verkligen vill shoppa , och är på värsta shopping humöret , 
men när man går med den fucking tugna väskan (eftersom  jag ska till gymmet)
så tappar man lusten , så jag måste åka in någon dag nästa vecka för har inte tid den här veckan :) 

 nu känns de som jag bara skríver massa skit , så ni orkar säkert inte läsa , 

det kommer nog några mer gammla bilder senare :)

ni får ha de så bra ,
puss <3





älskar låten , texten är så hemsk men kan inte sluta lyssna
är de ngt fel på mig..
Kommentarer
Postat av: fanny

hihi tack, älskliing <3

2010-01-19 @ 20:25:19
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg :)

2010-01-19 @ 21:37:35
Postat av: fanny

fan vilken fin bild :') <33

2010-01-23 @ 15:36:52
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback